ECONOMY.bg

Бизнес, Водещи новини
2207 прочитания

Jeff ще открие 15 пункта в София и Пловдив

Компанията планира да въведе и услугите си Beauty Jeff и Fit Jeff – салони за красота и фитнес
15 януари 2020, 10:43

Франчайз бизнес моделът за професионално химическо и стандартно пране от и до дома обяви официалното си навлизане в България през декември миналата година. Компанията предстои да открие 15 пункта в София и Пловдив, като е готова да отвори първите още в началото на пролетта. 

Jeff бе посрещната с огромен интерес от страна на предприемачите, желаещи да започнат работа по бизнес модела ѝ. 

Какво представлява услугата?
Чрез приложението (съвместимо с Android и iOS устройства) потребителите могат да заявят прането им да бъде взето директно от входната врата на дома им, по зададен ден, час и място. Мръсните дрехи трябва да бъдат сложени в специално предназначена за това торба, донесена от доставчика. Те се доставят обратно чисти и изгладени в рамките на 48 часа в удобен час, което предоставя на клиентите свободно време и спестява усилията от прането и гладенето вкъщи. Повечето от потребителите на услугата Laundry Jeff по света са активни, градски хора. За да не се ограничават само до онлайн заявяването на услугата, те имат свободата да изберат дали да направят разходка до най-близкия пункт на Jeff и да оставят/вземат дрехите си сами. Цените, които компанията ще предлага в България, са в зависимост от плана, който потребителят избере. На месечна база ще бъде възможно да се избере между XS и S торба, с включени 4 пранета, съответно за 56 и 72 лв. 

Защо услугата е успешна?
От проучване направено по поръчка на Jeff, става ясно, че прането на дрехи не е сред любимите домакински занимания за активните градски хора със забързано ежедневие. 78% от запитаните намират прането за най-досадната домакинска работа, за която никога не са намирали алтернатива, такава каквато вече е достъпна от едно мобилно приложение. Моделът за пране по поръчка от и до дома създава изцяло нова пазарна ниша, като около 60% от потребителите на Jeff никога досега не са използвали подобна услуга. 

Компанията е основана във Валенсия през 2015 и към момента предлага франчайз модела си в 40 страни в Латинска Америка, Европа, Близкият Изток и Южна Азия с над 2000 професионални перални пункта и над 2 млн. потребители.

Защо в България?
„Смятаме, че моментът е идеален - икономиката расте, появяват се различни предприемачески модели, все по-масово се използват онлайн услуги, така че имаме големи очаквания към България. Това, че страната е част от ЕС, е наистина важно за нас.“, обяснява Елой Гомез, изпълнителен директор на компанията.

„Целта ни е да растем на пазара колкото може повече, така че колко пункта ще открием, зависи от клиентското търсене. Ние сме гъвкави, работим не само в бизнеса с перални помещения, а също и със салони за красота и фитнес зали - Beauty Jeff и Fit Jeff. Започваме от пералните, но през следващите месеци ще включим и другите услуги.“, коментира Гомез разкривайки, че съвсем скоро българските потребители ще имат възможността да се възползват и от допълнителните услуги на компанията и то през едно и също мобилно приложение.

Абонирайте се за седмичния бюлетин на Economy.bg